NEEM DIRECT CONTACT OP
+31 (0)6 30967890
0Item(s)

U hebt niets in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Verzending & bezorging

De verzendkosten kunnen variëren en worden berekend op het ordertotaal en zijn zichtbaar op de eindpagina, voordat u uw bestelling bevestigd. 

Voor verzending in Nederland geldt:
Tot € 50,- zijn de verzendkosten slechts € 6,95
Vanaf €50,- zijn de verzendkosten gratis

Voor verzending in België geldt:
Tot € 100,- zijn de verzendkosten slechts € 13,-
Van € 100,- tot €150,- zijn de verzendkosten slechts € 6,95
Vanaf €150,- zijn de verzendkosten gratis

Onderstaand vindt u uitgebreide informatie over de wijze waarop wij uw bestelling verzenden. Staat het antwoord dat u zoekt er niet bij, neemt u dan gerust contact met ons op.

Met welke vervoerder wordt mijn bestelling verzonden?
Wij versturen momenteel alleen bestellingen binnen Nederland en België via PostNL of middels UPS.

Ontvang ik een Track&Trace code?
Ja, u ontvangt per e-mail een Track&Trace code hiermee kunt u de voortgang van de bezorging door PostNL of bij UPS online volgen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestelling die wij vóór 11.00u ontvangen, worden normaal gesproken nog dezelfde dag verzonden (mits het product op voorraad is). U ontvangt vervolgens per e-mail de Track&Trace code waarmee u de status van de bezorging kunt volgen.

Op welk tijdstip wordt mijn bestelling bezorgd?
Met behulp van uw Track&Trace code kunt u de status van de bezorging door PostNL of UPS online volgen. In de meeste gevallen wordt daarbij tevens een indicatie van de te verwachten bezorgtijd afgegeven.

Wat gebeurt er met mijn bestelling wanneer ik niet thuis ben op het moment van bezorging?
In dat geval zal de pakketbezorger trachten het pakket af te leveren bij uw buren en een briefje in uw brievenbus zodat u weet waar uw pakket is bezorgd. Wanneer bezorging bij de buren niet mogelijk is zal het pakket op een later moment opnieuw worden aangeboden. Met behulp van uw Track&Trace code kunt u te allen tijde de status van de bezorgen zien.(dit geldt alleen voor verzendingen door PostNL)

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen (bijvoorbeeld op mijn werk)?
Jazeker. Wanneer u bij de bestelling uw gegevens invult, kunt u op de bestelpagina de optie "Verzend naar een ander adres" aanklikken.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van onze website te faciliteren en uw voorkeuren te onthouden. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser, echter kan dit het functioneren van onze website belemmeren. Bij het gebruiken van onze website, gaat uw akkoord met onze Privacy Policy Klik hier voor meer informatie !
x